Kontor efter behov

Af:

Det virtuelle kontorhotel Ideal Office i Hørsholm fungerer efter ”pay as you go” princippet, så nye virksomheder ikke binder likviditet, men kan koncentrere sig om det, de brænder for.

Mange små virksomheder har slet ikke brug for et fast kontor, men kan nøjes med et virtuelt kontor, postsortering og mulighed for at leje mødelokale, når de har behov for det.
For dem er løsningen et virtuelt kontorhotel som Ideal Office i Hørsholm, som tilbyder service efter ”pay as you go” princippet.

Ideal Office åbnede for et år siden med en mission om at hjælpe iværksættere og andre små virksomheder i gang på den billigst mulige måde. Der sker i en fleksibel løsning med en professionel postadresse og bemanding, der skaber tillid til virksomhedens brand og kan skaleres efter behov.

Det tager under en time
Hos Ideal Office kan du vælge at betale månedsvist eller for flere måneder ad gangen. På den måde kan du som nystartet virksomhed slippe for at skulle binde likviditet i husleje for flere måneder frem.

Men det er stadig muligt at opnå en billigere pris ved at betale for flere måneder ad gangen. Det tager under en time at oprette et virtuelt kontor, og du har kun 1 dags opsigelsesvarsel. Samtidig er oprettelsesgebyret 0 kroner.

Post-service efter behov
Ideal Office har designet fem forskellige pakker, så alle virksomheder kan få den adresseservice, der passer bedst til dem. I alle pakker er der mulighed for at tilkøbe serviceydelser.

Den billigste løsning, Bronzepakken til 149 kroner pr. måned, er til virksomheden, der ikke forventer at modtage post af betydning, fordi al kommunikation foregår online.
Bronzepakken kommer ned på 126 kroner om måneden, hvis man betaler halvårligt.
I den anden ende af skalaen er der Platin, hvor du kan få scannet din post, der lægges til dig på en sikker server, så du har den så hurtigt som muligt.

Post til Platin+ kunder bliver sorteret og lagt i en postkasse, som kunden selv kan tømme 24/7 med udleveret nøglebrik. Når det gælder pakkehåndtering, betyder ”pay as you go” princippet, at kunden kun betaler pr. pakke, der bliver håndteret af Ideal Office.

Mødelokaler på timebasis
Ideal Office tilbyder mødelokaler og kontorfaciliteter, som kan lejes billigt på timebasis helt ned til 124 kroner i timen for minimum tre timer kl. 8-17. På den måde kan du nyde friheden i ikke at have et dyrt kontor stående, du ikke benytter hele tiden.

Og hvis du alligevel får behov for at arbejde koncentreret eller holde et vigtigt møde i professionelle rammer frem for på en café med larm, lejer du bare et mødelokale i dit virtuelle kontorhotel.

Det er nemt at booke et mødelokale i Ideal Offices online bookingsystem. Som kunde hos Ideal Office får du rabat på leje af mødelokale. Din rabat afhænger af, hvilken pakke du har.

Ideal Office, Ved Klædebo 14, 2970 Hørsholm, tilbyder Adresseservice/Virtuelt kontor på månedsbasis og leje af mødelokaler på timebasis.

Adresseservice/Virtuelt kontor fås i fem pakker: Bronze, Sølv, Guld, Platin, Platin+ og kan betales pr. måned, kvartal eller halvår. Bronzepakken med halvårlig betaling koster 126 kroner/måned.

Se mere på

www.idealoffice.dk

Seneste nyt

ejendomme131125
Ejendomme
LOVFORSLAG OM VÆRDIANSÆTTELSER AF ANDELSBOLIGER FREMSAT - Billede
Flere ejerboliger: Realiserbare løsninger er vejen frem
Ejendom Danmark
Ejendomsbranchen samledes til topmøde under temaet ’Nutiden’
sisse_marie_welling_borgmester_3
SF’s overborgmesterkandidat tordner mod ejendomsinvestorer fra pensionssektoren
Vordingborg Nordhavn
Regeringen udpeger industriparker, men det vil være et stort arbejde at trække dem i gang

Mest læste på BusinessReview.dk

Foto BRL 271025
AMR: Når antibiotika ikke længere virker – og rutineoperationer bliver risikable
Fremtidens ledelse_Berlingske_-1
Fremtidens Ledelse
sko_opdateret_
Change of Control-klausulers betydning
sign
Fremtidens mobilitet er delt
Carina i varehus--
Vi vil gerne ansætte flere kvinder
ny foto-LSS-scaled-e1726321186840.jpg.pagespeed.ce
Tech former vores fremtid, men hvor er kvinderne?
Modern wooden house with stone fence in front
Bæredygtigt byggeri er blevet et konkurrenceparameter
SiteHub 3--
Materialelogistik er sund fornuft for både miljø og bundlinje
Martin Ø hero
Kontor-udlejere harafstået fra at hæve huslejen som følge af inflationen
Groenningen-NV_Koebenhavns-Kommune-1_Foto-Jens-Christian-Roerbaek-Kruse
3 hurtige

Læs også

46bb2492-8198-48b7-b562-1c1487e5f015
PwC styrker sin forretning inden for Cyber, Risk & Regulation
Virksomheder står i dag over for en række nye og skærpede krav om cybersikkerhed fra EU og nationale myndigheder, samtidig med at de...
Procesoverblik
Sådan får SMV’er styr på kravene – uden dyre systemer
For mange små og mellemstore virksomheder er krav om dokumentation, ISO-standarder og rapportering ikke længere noget, man kan gemme...
image00029
Danmarks første AX2Go-system skaber sikkerhed og fleksibilitet for Urban Help
Carl Ras er de første i branchen til at levere adgangskontrolsystemet AX2Go til Urban Help. Løsningen sikrer både fleksibilitet og...