Hjemmesiden bekræfter din virksomheds troværdighed

Af:

I dag findes der mange måder at interagere med kunderne på digitalt. En hjemmeside er imidlertid stadig en uundværlig platform i det digitale univers, uanset hvilken branche man beskæftiger sig med.

Stephan Wolfram, CEO, one.com


De fleste mennesker indleder deres søgning efter produkter eller services på nettet, og derfor kan det betyde alt for forretningen, at den ikke alene har en hjemmeside, der er indbydende og funktionel, men også at hjemmesiden er optimeret, så forretningen dukker op i forbindelse med de ord, som kunderne søger på.

Hjemmeside og sociale medier spiller sammen
En hjemmeside er både et førstehåndsindtryk og en bekræftelse af din virksomheds troværdighed. Selvom du måske har en stærk tilstedeværelse på sociale medier som Instagram og Facebook, vil de fleste kunder straks søge efter hjemmesiden, hvis de er blevet nysgerrige på et produkt eller en forretning. Det er her, kunderne får bekræftet deres interesse og virksomhedens troværdighed. Til gengæld er der en naturlig og vigtig synergi i hjemmeside og sociale medier, og Instagram og Facebook kan med stor fordel bruges til at skabe mere trafik på hjemmesiden.

Endelig er hjemmesiden også en vigtig service til kunderne, fordi den er åben 24/7, så kunderne kan søge oplysninger, shoppe eller booke aftaler, når det passer dem. Og det forventer kunderne at have adgang til i dag. Hos one.com har vi i mere end 20 år hjulpet iværksættere med at få succes online. Som iværksætter er det vigtigt, at du kan fokusere på din kerneforretning, og vores vision har altid været, at det at etablere en hjemmeside skal være tilgængeligt for alle uden at man skal være tvunget til at investere i dyre løsninger. I vores univers er løsningen så enkelt, at enhver selv uden forkundskaber kan være oppe at køre med en hjemmeside med de mest basale informationer i løbet af en time. 

Vi har lavet flere end 140 skabeloner, som man kan vælge imellem, og herfra bygger man videre med features og funktionaliteter, så man får præcis den løsning, der passer til ens forretning – og til ens kunder, og har man brug for hjælp i processen, er også vores support åben 24/7. Det må nemlig aldrig være frygten for teknikken, der afholder en fra at give sig i kast med at skabe sin egen digitale tilstedeværelse.

Seneste nyt

Foto bre051224
AKF vinder Årets Bæredygtighedspris 2024 🔊
bre281124
Ejendomme
Køhlers Have
Boligbyggeriet ser ud til at komme op i tempo igen
Winners gold trophy with golden star confetti
Årets vindere af ejendomsbranchens priser er fundet
default
Kopenhagen Furs tidligere hovedsæde i Glostrup til salg for 630 mio. kr.

Mest læste på BusinessReview.dk

bre141124
Ejendomme
Stationsparken-in-Glostrup_lowres
3 hurtige
DSCF6432-tryk
KLIFO satser stort på området for medicinsk udstyr
Øresundsbroen 208
Grænseoverskridende regionalt samarbejde burde medtages i nationale strategier
Jabra Evolve2 55 female working in office listening to a call boom arm up_ Large CMYK
Stemmen –arbejdsdagens nye nøgleværktøj
EZ_19-05-19_BII_7793
Det store spring fra big business til biotek start-up
IMG_0424
Bæredygtige træbroer boomer over hele landet
Justeret front
Grønne Hjem til grønne fingre
Novo Nordisk Fonden og Adcendo
Bio-økosystemet virker
1 Anders og Jannick--
Hver ny komponent kan gøre industrien mere bæredygtig

Læs også

Henrik Pedersen 1
Instant lønudbetaling til vikarer med Freepay PayOut: Fremtiden er nu
”Det har altid været et ønske i vores organisation at tilbyde en løsning, hvor arbejdstagere kan få deres penge med det samme efter...
Boxes on laptop computer. online shopping
Den grønne kurv vinder ordren i B2B-indkøb
I Dansk Industri´s B2B e-commerce analyse ses det, at nye bæredygtige trends for alvor slår igennem, når de professionelle danske indkøbere...
Kardex_img_Customer_Bonver_01
Fremtidens logistikløsninger: Kardex forvandler e-handelslagre
Når vi klikker ”køb nu” på en webshop, forventer vi, at varen hurtigt og effektivt lander på vores dørtrin. Men bag den simple handling...